niedziela, 14 września 2014

Mamacita

Czeeeeeść! A więc nadszedł czas na wrzucenie posta z obiecywaną sesją. Zdjęciami niestety nie da się pokazać wszystkiego co tam się działo... Specjalnie wybrałyśmy z koleżanką miejsce o małym ruchu, ludzie dziwnie się patrzą widząc dwie dziewczyny robiące sobie zdjęcia. Doszłyśmy, a tam całymi grupkami chodzili harcerze, bez przerwy! Mimo tego, że zdjęcia wychodzą naprawdę dobrze innym wydaje się to głupie...Cały czas słyszałam jak się pod nosem śmieją, a do tego spadłam z roweru!;d Taki wstyd... Ale fotki mi się podobają, więc mogę zapomnieć o tym, jak wszyscy na mnie reagowali...xd

 Sesja była robiona pod konkurs 'mamacita'.




Łapiemy oddech!;D



Hmmm...Gangstereczka;d

Jak wam się podoba ta sesja?Lubicie takie klimaty ?Całuski dla wszystkich , którzy odwiedzają mojego bloga  !;* Sesja zrealizowana dzięki mojej koleżance, to link do jej bloga Klik!

2 komentarze:

  1. Podoba mi się sesja. Jest inna, ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo Zdunska Wola , chcesz mozemy sie kiedys umowic na sejse, rowniez robie zdjecia. *,* a tak wgl super zdjecia.
    Obserwujemy? www.alsastylla.blogspot.com
    Zapraszam, moze cos ci sie spodoba. +ja juz obseewuje, licze na rew.

    OdpowiedzUsuń