środa, 20 sierpnia 2014

Artystycznie




Dzisiaj chciałabym wam pokazać kolejne kilka moich rysunków, z których jestem całkiem zadowolona. Niektóre były skanowane na komputer. Te , na których jest większy kontrast, co mi się nie do końca podoba, no ale gdy jest się leniwcem... Zamiast zrobić ładne zdjęcie po prostu wsadziłam w skaner i tyle. Niestety nie jest to do końca odzwierciedleniem tego jak wyglądają w rzeczywistości ;c Ale zapraszam do obejrzenia!
To jest skanowany rysunek....Widać....

To też .



Tu zdjęcie robione na szybko, zanim wysłałam rysunek.


I chyba to najlepsze!


 

2 komentarze:

  1. Masz talent! Rysunki są świetne!:) Czy potrafisz rysować ze zdjęć?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysujesz dobrze - widziałam to już w poprzednich Twoich wpisach. Doskonal tę umiejętność, po szkoda zaprzepaścić talent. Może zapisz się na jakieś warsztaty, kursy rysunku, sięgaj po nowe techniki, wyzwania. Ja osobiście wybrałam różne książki - poradniki o tej tematyce (też można się sporo z nich nauczyć) . Szczerze Ci kibicuję!
    Zapraszam do mnie: http://my-orange-tree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń