poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Dla was

Witam wszystkich , którzy odwiedzają mojego bloga;) Czytam wszystkie komentarze , jeśli wklejacie link do swojego bloga na pewno go odwiedzę. Często chciałabym na nie odpowiedzieć, lecz wyskakuje mi błąd. ;( Ostatnio bardzo się rozpisałam chciałam dodać odpowiedź, a tu mi wyskoczyło "Ups..." Więc jeżeli nie odpisuję to nie jest całkowicie moja wina i pomimo szczerych chęci komunikacji z wami nie mogę tego zrobić. Z góry dziękuję za wszystkie miłe słowa , bardzo liczy się dla mnie wasze zdanie! ;)

...................................................................................................................................................................



A tu co ? Nowa recenzja! Niedawno polowałam na biały lakier, ale trafiło mi w ręce takie cudeńko. Pomyślałam "piękny, metaliczny kolor i do tego biały, wypróbuję" Niestety, kolor okazał się perłowy przejrzysty, a może dobrze? Do szkoły się chociaż nada. Malowanie nim paznokci jest czasochłonne, ponieważ muszę nałożyć trzy warstwy , żeby wyglądało tak jak sobie to wyobrażałam. Jednak nie należy do najgorszych .;) W sumie firma Manhattan oferuje nam lakiery dobrej jakości, podczas dłuższej kąpieli został nienaruszony, co mnie bardzo cieszy. Jeszcze przemawia do mnie jego piękny połysk.




Jedyny minus to jego przezroczystość, ale to moja wina, że nie zawsze patrzę na to co biorę... :) 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor paznokci .Ja osobiście kocham takie lakiery :)

    http://roksanablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś pierwszą osobą która ma taki sam kształt paznokci jak ja ! :D :D :D Chodzi mi tutaj nie tylko o końca (że takie "szpiczaste") ale też o początek (tam gdzie rosną) meeega ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://silentiotacita.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń