wtorek, 19 sierpnia 2014

Zrobiło się chłodniej

Wczoraj już było trochę chłodniej, musiałam się cieplej ubrać, ale to zainspirowało mnie do dodania nowego postu! Zawsze gdy się ochłodzi stawiam na bluzę z Diamante Wear. Jest ona bardzo ciepła, więc akurat się nadaje. Chciałam wyglądać trochę dziewczęco, więc włożyłam różowe trampki, kojarzą się z moim dzieciństwem!;3 Zakładam je zawsze wtedy, gdy nie mogę się ubrać do końca luźno-tak jak lubię.:)

Mam do was pytanie! Czego mógłby dotyczyć kolejny post, co was u mnie zaciekawiło, który wpis był najlepszy waszym zdaniem ? ;)

Oczywiście ciepło pozdrawiam, brrrr ;)




4 komentarze:

  1. Uwielbiam kolor mięty, więc bluza jak najbardziej wpadła mi w oko! ;))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najbardziej lubię wpisy o modzie - dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza ma mój ulubiony kolorek i jasne jest,że mi się podoba:) ps. będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział w moim konkursie:)
    http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza ! ♥ obserwuje i licze na rewanż ;)
    pozdrawiam :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń